tapah

Tapah, Perak
Canon EOS 550D, ƒ/16, 0.5, 90.0 mm, 1600

pekan tapah.

eh tidak. dah dua dekad dinaiktaraf ke status bandar. dah ada secret recipe kau! takdelah aku kempunan chicken parmigiana nanti. kahkahkah!

oklah, berbalik kepada gambar di atas. cerita dia macam ni.

aku mengidam nak ambil gambar pekan tapah ni sejak setahun lalu. seyogia dalam cita-cita aku dulu, waktu pagi, berkabus. tapi takpelah, ini pun dah syukur.

cuma satu je aku tak puas hati.

kenapa susur keluar tapah ni, tol dia takde smarttag? pekan bidor yang kecik tu boleh pulak ada! macam kena troll je dengan datuk bandar tapah ni.

Leave a Reply